Médiaelemzések

[fancy_header type="3" subtitle="for type=2"]Mi a médiaelemzés?[/fancy_header]

 

Egy adott időszak média megjelenéseinek kvalitatív (szöveges), és kvantitatív (számszerűsíthető) összegzése, értékelése.

 

[fancy_header type="3" subtitle="for type=2"]Miért van szükségem médiaelemzésre?[/fancy_header]

 

• A komplex médiaelemezés átfogó képet ad saját és konkurens vállalatok, vezetők, rendezvények, projektek megítélésérő, sajtóvisszhangjáról.

• Általa mérhetővé válik a cég kommunikációs tevékenysége, egy adott kampány, vagy rendezvény sikere.

• Bepillantást nyerhetünk a konkurens vállaltok sajtókommunikációs mechanizmusába, s ezzel jelentős üzleti előnyhöz és objektív döntésekhez juthatunk.

• Számszerűsíthetővé, összehasonlíthatóvá és ezáltal, mérhetővé válnak a média megjelenések egy adott időszakra lebontva.

• Átfogó képet kaphatunk egy adott iparág helyzetéről, azok szereplőiről, így megkönnyíthetjük üzleti döntéseinket.

 

 

[fancy_header type="3" subtitle="for type=2"]Milyen adatokat kapok a médiaelemzéssel?[/fancy_header]

 

• Grafikonon ábrázoljuk a megjelenések mennyiségi eloszlását az egyes médiatípusokban, médiumokban.

• Megvizsgáljuk a cikkek polaritását (pozitív, negatív, semleges), majd napi/heti/havi bontásban ábrázoljuk a híraktivitást a cikkek hangneme szerint.

• Médiumokra bontva jelenítjük meg a pozitív és negatív hangvételű megjelenéseket.

• Kiemeljük a vállalat vezetőinek megnyilvánulásait, sajtó érintettségeit, majd mind polaritását, mind médiumokon belüli megoszlását grafikonon ábrázoljuk.

 

[callout title="Próbaszolgáltatás" btn_title="Próbaszolgáltatás!" btn_url="http://www.observer.hu/?page_id=308"]

Leendő ügyfeleink szolgáltatásainkat 5 napig díjmentesen kipróbálhatják,így a gyakorlatban
bizonyosodhatnak meg arról, hogy gondosan öszeállított termékeink nélkülözhetetlenek a mindennapokban.

[/callout]