Intenzív kommunikációs kampány az osztrák turistákért

Egy héten belül több, jelentős hírértékkel bíró összeállítás jelent meg Ausztriában a kiváló magyarországi turisztikai szolgáltatásokról. Ausztria legnagyobb példányszámú lapjával és a Heute napilappal rövid idő alatt 4,5 millió osztrák olvasóhoz jutottak el a magyar ajánlatok. Az intenzív kommunikáció egy egy hónapon át tartó kampánnyal folytatódik az austria.com médiacsoporttal és Magyarország ausztriai nagykövetségével együttműködésben.

Ötoldalas vendégcsalogató cikk jelent meg Hévízről és a téli Balaton turisztikai attrakcióiról Ausztria legnagyobb példányszú lapja, a Kronen Zeitung színes hétvégi mellékletében, az ausztriai iskolai szünet kezdetén. A megjelenés alapja az a sikeres tanulmányút, amelyet a Magyar Turizmus Zrt. és a Hévízi Turisztikai Kft. szervezett. Közel 3 millió (!) olvasóhoz juthatott el a pozitív üzenet, miszerint az egyedi Hévízi-tó és a téli Balaton varázslatos kulisszával és szolgáltatásokkal várja az üdülni, pihenni és feltöltődni vágyó osztrákokat. Már a tudósítást követő napokban is kiemelkedő vendégérdeklődés volt tapasztalható a régió szálláshelyein. Ez a 150 ezer euró hírértékű cikk is hozzájárul ahhoz, hogy folyamatos legyen az MT Zrt. médiaaktivitása, amely során hétről-hétre, napról-napra újabb pozitív turisztikai tartalmú üzenetekkel találkoznak a potenciális osztrák turisták. Az MT Zrt. ausztriai sajtókapcsolatainak köszönhetően az 1,5 millió olvasóval rendelkező Heute napilapban is figyelemfelkeltő összeállítás jelent meg Hévízről február 12-én, így egy héten belül már 4,5 millió olvasó (!) tájékozódhatott az ajánlatoktól. Mint arról korábban hírt adtunk, az elmúlt év végétől az MT Zrt. imázserősítő- és forgalomélénkítő kampányba kezdett a szomszédos Ausztriában. Január közepétől az austria.com médiacsoporttal és hazánk ausztriai nagykövetségével összefogva egy hónapig tartó intenzív kommunikációt folytat, amelynek keretében konkrét foglalható turisztikai ajánlatok és érdekes, színes történtek mellett naponta változó tartalmú, kedvező hírek jelennek meg a hazai turizmus, gasztronómia, kultúra és a gazdaság világából a médiacsoport vezető weblapjainak (vieanna.at, nön.at, bvz.at, wienerzeitung.at) nyitóoldalán.

A kampány Bécsben, Grazban és Linzben kültéri city light plakátokkal folytatódik e hónap végétől, amelynek célja – a pótlólagos vendégforgalom generálás mellett – hazánk turisztikai imázsának további erősítése Ausztriában. A Hévízi-tó gőzölgő meleg vizét és az elégedett vendég mosolyát pozitív vizuális elemként használó plakátok a “Magyarországon megélhető boldogság-pillanatok” headline alatt futó, német nyelven áthallásos és játékos üzenettel érik el a kívánt hatást. Az összehangolt médiaaktivitás segítségével, a komoly vásárlóerővel rendelkező osztrákok figyelmét is felhívjuk a kiváló minőségű és megújult magyarországi turisztikai szolgáltatásokra. Az integrált PR-kampánynak része az MT Zrt. által elkészített videóüzenet is, amelyben a hazánkba látogató turisták érvelnek, miszerint Magyarország egy biztonságos, lenyűgöző „ötcsillagos” úti cél. Az Ausztriában megjelenő jelentősebb turisztikai cikkek letölthetőek az MT Zrt bécsi irodájának weboldaláról: http://at.gotohungary.com/uber-unser-land-geschrieben.

Posted on 2016-02-18 in Egyéb

Share the Story

About the Author

Back to Top